Daha önceden satın almış olduğunuz Internet Download Manager lisansınızı / seri numaranızı unuttunuz veya herhangi bir yere kayıt etmediyseniz eğer aşağıdaki butona tıklayarak IDM’in lisansımı / seri numaramı unuttum sayfasına erişebilirsiniz;
Kayıt olurken kullanmış olduğunuz email adresini ilgili bölüme girip hemen altındaki kontrol numarasını da yazdıktan sonra yeni açılan ekranda siparişlerinize ait bilgiler gözükecektir. İlgili siparişinize ait hemen sağ alt köşedeki “Get serials” butonuna tıklayarak lisans bilgilerinizin tekrar email adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
Lisansınızı mobil ödemeyle almış bile olsanız programın kayıt ekranına lisansınızı kaydederken email adresi girmiş olduğunuzdan dolayı lisansınızı her zaman o email adresinize göndertebilmektesiniz.
Email adresinizi girdiğiniz zaman “We did not find any orders connected with this
email. Please try to use another email address.” hata mesajı alıyorsanız bu durumda IDM lisansınızın kayıt işlemini yaparken farklı bir email adresi kullanmışsınız demektir, kayıtlı email adresinizden emin değilseniz eğer tüm email adreslerinizi denemenizi öneririz.
Lisansınız başarıyla email adresinize gönderildiği takdirde ekranda “Letter sent to email_adresiniz. If you do not get the letter, please look for it in other mail boxes like Spam, Promotions, Blocked etc.” şeklinde bir uyarı göreceksiniz. Email hesabınızın önemsiz / gereksiz / spam postalar klasörünü kontrol etmeyi unutmayınız. Internet Download Manager tarafından İngilize olarak gönderilmiş olan email içerisinin hemen ilk kısmında yer alan SN: bölümünde size ait olan lisans / seri numaranızı görebilirsiniz.
IDM şirketinin kuralları gereği lisanslar yalnızca ilk aktive edildikleri email adresine bağlanmış olurlar, dolayısıyla gelecekte email adresinizin kullanılmaz duruma gelmesi durumunda lisansınıza tekrar erişebilmeniz mümkün olamayacak ve yeni bir lisans satın almanız gerekecektir.